sobota, 11 kwietnia 2015

Projekt "House"

"Witajcie chorzy ludzie oraz ich bliscy!




Tak Wielki (ponowny) powrót Rachel! Wszyscy się zapewne cieszą ^^











.
.
. Załóżmy że tego nie powiedziałam

No więc nie obijając w bawełnę.Czasu na przemyślenia miałam dość i wykminiłam coś co by się nazywało "Projekt House". Czyli jeden ogólnym blog na którym znajdziecie wszystko co mi siedzi pod kopułą od opowiadań począwszy i na obrazkach skończywszy






(jest taki wyraz?!)
 Adres bloga byłby oczywiście zmieniony na "Projekt House" co oczywiście zrobi w cholerę zamieszania


Ale wiem że moi geniusze sobie poradzą :p
NA GÓRZE
Znajdziecie ankietę na której możecie zagłosować Tak lub nie.Wszystkie moje blogi zostałyby przeniesione tu,co nie oznacza że skończę z tym nie! absolutnie! znalazłam nową betę (i co z tego że młodszą od sb ale ok) "Le Rachel Analfabeta"  i myślę że rozdziały będę publikować.Że tak powiem doznałam restartu mózgu i jestem gotowa (chyba) na ponownie blogowanie.

 Chce też przeprosić wszystkich moich towarzyszy za nieobecność na ich blogach.Nie chciałam mieć nic do czynienia z bloggerem do puki znów nie znaczę blogować żeby nie pisać głupot w komentarzach.Czasami potrzeba czasu na restart i inne takie o . . .

Głosujcie na Projekt House! chcecie jeden wielki blog? czy jednak nie? wszystko zależy od was.Liczę na wasze głosy :) (GŁOSOWANIE TRWA DO 1 MAJA TEGO ROKU!)

Trzymacie się i cześć!
Rachel

1 komentarz: