sobota, 11 lipca 2015

Liebster Blog Award

Siemanko! 
Tak wracam do was nie tylko z rozdziałem ale i z LBA! Yeyyyy za nominację dziękuję serdecznie 



"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Czy czytałaś jedną z wymienionych pozycji jeśli tak to co o niej sądzisz? ,,Percy Jackson", ,,Zwiadowcy", ,,Rywalki", ,,Władca pierścieni"?
Nie XD charciarz zamierzam się do Percy Jasksona ;P Ale coś dłuugi dłuuugi czas.

2. Ulubiona piosenka, z czym ci się kojarzy?
Kojarzy mi się z Parringiem Kapitana Ameryki i Elkeny gilbert niewiedzieć czemu. Dziewczyny ze zwiastunowni nawet zrobiły mi już zwiastun a opo stoi ehh ta nuta rządzi pozdrawiam Iravu ;P.

3. Dzień czy noc?
Oj noc noc w nocy mam czasem taką wenę że głowa mała. I ja się potem dziwie że sypiam w dzień XD

4. Jeśli mogłabyś wybrać dowolnego bohatera/bohaterkę filmu, książki to kim byś została?
Newtem z "The Runner Maze". Zawsze go lubiłam. Newt miał honor do końca i sam wybrał ja chce umrzeć. Mógł zawsze liczyć na Minho i Thomasa przez co nie raz nazywałam ich *Świętą trójcą".

5. Jaką cechę najbardziej w sobie cenisz?
Upartość.Bez niej była bym w totajnej depresji w wyniku czego już dawno martwa.

6. Czemu zdecydowałaś się prowadzić blog, czy utożsamiasz się z którymś z bohaterów?
Zawsze lubiłam pisać. Jako że zawsze się znalazł jakiś bohater Marvel'a którego można było opisać spróbowałam tego. Owszem czasem utożsamiam się z Katherine z opowiadania które wyjdzie po zakończeniu " Sami tworzymy własne demony."

7. Czy twoja rodzina, znajomi wiedzą, że piszesz i masz taką pasję?
Nie. Tzn wiedza nieliczni.

8. Jaki masz kolor ścian w pokoju?
Zielony . . .. (MIAŁ BYĆ SŁONECZNIKOWY ALE MOI RODZICIELE TO DALTONIŚCI!)

9. Ulubiony zapach (chodzi tu o pierniki, świerk itd.)?
Kocham zapach róż,szczególnie gdy rozkwitają w całej swojej okazałości.
 
10. Przedmiot w szkole który idzie ci najgorzej lub najmniej go lubisz?
Hmmm gdyby licząc ilu nauczycieli mnie nie lubi XD Chyba fizyka . .  nienawidzę fizyki . . .

11. Ilu masz prawdziwych przyjaciół?
Szczerze? House powtarzał zawsze 'Wszyscy Kłamią" Trzymam się tego. Mam Domisię która wyjechała do Niemiec daleko o de mnie w zeszły poniedziałek . .

Nominuję 3 blogi żeby się nie roztkliwiać:
-http://polish-avengers.blogspot.com/
-http://pocalunek-zapomnienia-yaoi.blogspot.com
-http://patka-pisze.blogspot.com/

A teraz moja pytania:

1.Jesteś różoffym chomikiem, co robisz?
2.Jakiej marki masz telefon?
3.Grasz w LOLa?
4.Masz pluszaka?
5.Twój ulubiony bohater książki/filmu/serialu?
6.Dlaczego on?
7. Jak długo piszesz 1 rozdział?
8.Piszesz sekretne opowiadanie?
9.Lubisz chrupki seroffe?
10. Tolerujesz gejów i lesbijki?
11.Jakie sporty uprawiasz?

Pozdrawiam Rachel :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz